10 Ekim 2013 Perşembe

Bitenler-1



Herkese merhaba,

Eylül ayı bitenler postuyla biraz geçte olsa yayındayım :)



Sol baştan başlayacak olursak,

Kalyon oje çözücü sürekli  kullandığım ürünler arasında yer alıyor.
Rimmel Top Coat ojeye güzel bir parlaklık veriyor ve azda olsa kalıcılığını artırıyor.
Darphin göz makyajı temizleme suyu bununla ilgili daha önce yazmıştım ortalama bir ürün bir daha almayı düşünmüyorm.
Avon elektriklenmeyi önleyici losyon ,bitsin diye kullandım piyasada muadili çok olan bir ürün bence gereksiz bir daha almam.
Flormar ultra black göz kalemi severek kullandığım ürünler arasındadır.
Vaseline aloe veralı vücut kremini de  çok severek kullandım.Kokusu ve nemlendirmesi çok güzel tekrar alacağım ürünler arasında yer alıyor.
La Roche Posay Micellar temizleme suyunu denemem için eczacı vermişti yapısı makyajı çıkarması güzel ama Bioderma h2o varken bu ürünü almayı düşünmüyorum.
Mc Biotene H-24 saç dökülmesine karşı şampuan düzenli kullandığım bir ürün memnunum.
Mc Keratin Conditioner yine aynı firmanın keratinli saç kremi bunuda severek kullandım saçlarımı güzel yumuşattı.
Nivea yaban mersinli  duş jeli kokusu güzel tavsiye ederim.
Loreal göz makyajı temizleme suyu, buda güzel bir ürün ama Neutrogena kadar değil:)
Elidor hacim spreyi, bu ürünün de çok fazla bir etkisini görmedim olsada olur olmasa da cinsten bişey :)
Vichy temizleme suyu , bu ürün güneş kremi kofresinden çıkmıştı yine miselli sular gibi fena değil.
Darphin anti fatique göz çevresi kremi ,nemlendirmesi güzel göz çevresini rahatlatıyor.30'lu yaşlar öncesinde kullanılabilecek  hafif formüllü bir krem.
Darphin cleansing foam gel with waterlily , bu uzun zamandır kullandığım temizleme jelim.Herkese tavsiye ederim her cilt tipine uygun cildi kurutmadan tertemiz yapan süper bir ürün.
Bioblast sıvı saç kremi, şampuanın hediyesiydi hiç beğenmedim önermiyorum.
Body shop strawberry body polish , hediye setlerinden birinden çıkmıştı severek kullandım kokusu çok güzel cildi yıpratmıyor.

Sevgiler..

Paloma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder